Tedd zsebre az autód!

Gyakran ismételt kérdések

Mi a Carnotie?

Az Carnotie.hu a European Car Data House Zrt. univerzális autós alkalmazása, amely magánszemélyek számára szerviznapló vezető és üzemeltetést segítő funkciót nyújt, az autós szolgáltatók számára pedig automatizált adminisztrációt, szélesebb ügyfélelérést és hiteles járműadatokat.

Elérhető funkciók minden felhasználó számára:

  • részletes szervizdokumentáció automatikus értesítési beállításokkal
  • alkatrész és gumi ajánlatkérési és rendelési lehetőség
  • GPS nyomkövetés (követés, menetlevél, összesítők)
  • cég- és szolgáltatáskereső, illetve töltőállomáskereső oldalak
  • használt-, bér- és import autó hirdetések
  • segédletek (kalkulátorok, dokumentumtár, autó értékbecslő automata)
  • Eurotax alapú, egységes adminisztráció

Kiegészítő funkciók autós cégek számára:

  • egyénre szabható céges weboldal
  • a közösségi értékelés alapján javuló megjelenési arány a keresőkben
  • párhuzamos hirdetésfeladási lehetőség partneroldalainknál
  • riasztás a felhasználók nyilvános szervizigényeiről, megrendelések fogadása
  • automatikus dokumentumgenerálás az autó adásvételi folyamat minden fázisában
  • korlátlan számú autó szervizdokumentációja egy fiókból
  • átlátható, hiteles szervizdokumentáció minden autóról

 

Mit nyerek az Carnotie-val?

A részletes szerviznapló segít ellenőrizni és tervezni kiadásaidat, időzíteni teendőidet, hosszú távon pedig nagymértékben hozzájárulhat autód használtpiaci értékének növeléséhez az átlátható, hiteles dokumentáció révén. Az alkalmazásba bármilyen dokumentum feltölthető, így bárhol, bármikor egy gombnyomásra elérhető számodra autód teljeskörű dokumentációja. A szolgáltatók közvetlen elérése időt és pénzt spórolhat meg számodra autód szervizeltetése során. A Carnotie az autós funkciók olyan gyűjteménye, amely minden helyzetben segítségedre van.

Ingyenes?

Igen, a regisztráció és az első autó teljeskörű kezelése ingyenes. Több autó kezeléséhez válaszd a számodra legmegfelelőbb ‘Autó limit’ csomag előfizetést. Céges fiók esetében az automatikus dokumentumgeneráló funkció ingyenesen jár bármely ‘Autó limit’ csomag vásárlása esetén.

Hogyan használhatom?

A regisztrációt követően add meg autód 5 alapadatát (márka, modell, típus, futott km, rendszám), és a funkciók azonnal elérhetővé válnak számodra. A részletes műszaki paramétereket ezután automatikusan hozzárendeljük autódhoz az Eurotax, vagyis a gyártók nyilvántartása alapján (az adatok szabadon szerkeszthetőek).

Az alkalmazás böngészőből használható, semmilyen letöltést vagy telepítést nem igényel.

A feliratkozás és az első autó felvitele kb. fél percet vesz igénybe.

Hogyan regisztrálhatok?

Magánszemélyek email cím és jelszó megadásával regisztrálhatnak. Az első belépéshez a megadott email címre kiküldött levél aktiváló linkjére kell kattintani. Lehetőség van Facebook vagy Google fiókkal történő azonosításra is, ez esetben aktiváló levélre nincs szükség.

Autós szolgáltatók a cégadatok és a szolgáltatási terület megadásával igényelhetnek céges fiókhozzáférést. A fiók csak az adatok ellenőrzése és jóváhagyása után válik a felhasználók számára is láthatóvá; ez a folyamat általában 1-2 napig tart.

A feliratkozáshoz minden esetben szükséges az Adatvédelmi irányelvek és az Általános szerződési feltételek megismerése és elfogadása.

Milyen eszközön használhatom?

Az alkalmazás bármilyen asztali vagy mobil/tablet eszközön használható.

Mobil App is elérhető?

Az alkalmazáshoz készült ingyenes, autós mobil applikáció (korlátozott, de folyamatosan bővülő funkciókkal) letölthető a Google Play-ből (Android 5.0 és újabb) és az AppStore-ból (iOS 10.3 és újabb).

Hány autót kezelhetek egy fiókban?

A kezelhető autók száma nem korlátozott. A második autótól kezdve, Autó limit csomagjaink közül választva bővítheted flottádat. A jelenleg elérhető legnagyobb csomag 150 autó kezelését teszi lehetővé. Ha ennél is több autó kezelésére szeretnél előfizetni, kérjük, keresd munkatársunkat a +36 20 258 3707-es telefonszámon.

Milyen járműveket regisztrálhatok?

Alkalmazásunkban jelenleg csak személygépjárművek regisztrálhatók.

Hogyan fizethetek prémium szolgáltatásokért?

Az alkalmazásban megvásárolható prémium szolgáltatásokért (pl. Autó limit csomagok, GPS előfizetés) az OTP SimplePay rendszerén keresztül, bankkártyával tudsz fizetni (böngészőből biztonságosan futtatható, regisztrációt nem igényel).

Cégként is használhatom az alkalmazást?

Igen, lásd a Mi a Carnotie? és a Hogyan regisztrálhatok? kérdéseket. Mobil alkalmazásunk jelenleg csak magánszemélyek számára elérhető.

Miben különbözik a céges és magán fiók?

A céges fióktípus a magán fiók szolgáltatói funkciókkal kibővített változata, lásd bővebben: Mi a Carnotie?

Más is látja az adataimat?

A fiókodban rögzített adatokat csak te látod. Nyilvános alkatrész és gumi ajánlatkérések esetén a Carnotie szolgáltatói közössége látja az autódhoz kapcsolódó, az ajánlatadáshoz nélkülözhetetlen műszaki paramétereket. A további részleteket lásd az Adatvédelmi irányelvek és az Általános szerződési feltételek linkeken.

Biztonságos az oldal használata?

A Carnotie üzemltetőjének, az ECDH Zrt. adatkezelési gyakorlata megfelel az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR). Az adatkezelési irányelvek részleteit az Adatvédelmi irányelvek és az Általános szerződési feltételek tartalmazzák.

Nem kaptam a regisztráció után aktiváló e-mailt - miért?

Facebook vagy Google azonosítóval történő regisztrációt követően közvetlenül beléphetsz fiókodba, ilyenkor nem küldünk aktiváló emailt. Ha email fiókkal regisztráltál, elképzelhető, hogy a levél a spam mappába került. Néha előfordul, hogy a levél kiküldése pár percet is igénybe vehet. Kérjük, ellenőrizd fiókodat újra. Az is elképzelhető, hogy a regisztráció során véletlenül elgépelted az email címedet. Ez esetben javasoljuk, regisztrálj újra. Ha további segítségre van szükséged, készséggel állunk rendelkezésedre ügyfélszolgálatunkon: ugyfelszolgalat@ecdh.hu

Elfelejtettem a jelszavam - hogyan tudom visszaállítani?

A belépési oldalon kattints az “Elfelejtetted a jelszót?” linkre, majd add meg a regisztráció során használt email címedet. Pár percen belül kiküldjük új jelszavadat, amit bármikor megváltoztathatsz.

Nem tudom megváltoztatni az email címemet - miért?

A belépéshez használt email cím megváltoztatására ügyfélszolgálatunkon keresztül van lehetőséged. Kérjük, ehhez lépj kapcsolatba munkatársunkkal az ugyfelszolgalat@ecdh.hu címen.

Probléma esetén hova fordulhatok?

Kérdés, észrevétel vagy reklamáció esetén készséggel állunk rendelkezésedre az ugyfelszolgalat@ecdh.hu email címen.